logo

Formulare Teleskop

Formular nou plus

A. Teleskop A (formular la final de oră)

1. Cât anume ai înțeles din limbajul folosit de profesor?

2. Cât ai reușit să fii atent la oră pe parcursul derulării acesteia?

3. Cât consideri că ai înțeles din conținutul lecției?

4. Cât anume consideri că profesorul ți s-a adresat și ție pe timpul lecției?

5. Ți-au atras atenția chestiuni pe care intenționezi să le folosești în lecții viitoare?

B. Teleskop B (formular la final de capitol)

1. În ce măsură ți-ai clarificat anumite chestiuni în aceasta oră?

2. Dacă ai avut o nelămurire, ai putut să o exprimi în oră?

3. În ce măsură poți face o legatură mai clară între lecțiile acestui capitol?

4. Ai avut în timpul orei de rezolvat o sarcină (individuală sau de grup)?

5. Cât de pregătit te consideri pentru o evaluare la finalul acestui capitol?

C. Teleskop C (formular după evaluare)

1. Cât de corect consideri că ai fost evaluat în acest test?

2. Ai avut suficient timp să parcurgi cerințele testului?

3. Cât de bine consideri că te-ai pregătit pentru acest test?

4. Cât de clară îți este acum rezolvarea testului?

5. Dacă mâine ai da același test, consideri că ai obține un rezultat mai bun?

D. Teleskop D (formular la final de an)

1. Metodele utilizate de profesor la clasă m-au ajutat să înțeleg lecțiile

2. Relația profesorului cu clasa mi-a permis să particip cu întrebări și intervenții la oră

3. Felul în care am fost evaluat a reflectat corect efortul si cunostintele mele

4. Cand trag linie, simt ca am facut progrese reale

5. Daca nu as fi facut aceasta materie in acest fel, consider ca as fi pierdut ceva important.

E. Olimpiada de debate (elevi)

1. În ce măsură organizarea acestei olimpiade ți-a îndeplinit așteptările?

2. În ce măsură consideri că practicarea dezbaterilor te ajută în obținerea autonomiei în gândire și acțiuni?

3. Cât de potrivite ți-au părut moțiunile olimpiadei?

4. În ce măsură consideri că arbitrajul primit a fost unul corespunzător?

5. În ce măsură consideri oportună introducerea anul viitor a unui sistem de formulare online de feedback pentru arbitraj după fiecare rundă?

F. Olimpiada de debate (profesori)

1. În ce măsură vă simțiti susținuti de școala dvs. în practicarea dezbaterilor?

2. În ce măsură ați promovat dezbaterile în școala dvs.?

3. În ce măsură organizarea acestei olimpiade v-a îndeplinit așteptările?

4. În ce măsură considerați că practicarea dezbaterilor vă ajută în practicarea meseriei de profesor?

5. În ce măsură consideri oportună introducerea în etapele viitoare a unui sistem de formulare online de feedback pentru arbitraj după fiecare rundă?

G. Strategii experientiale (FNO)

1. În ce măsură credeți că puteți utiliza învățarea experiențială la clasă, în predarea disciplinei?

2. În ce măsură credeți că puteți adapta jocurile, povestirile, alte metode, în predarea disciplinei dvs?

3. În ce măsură credeți că puteți utiliza SLP în predarea disciplinei dvs?

4. În ce măsură credeți că puteți utiliza metodele învățării experiențiale în activitățile extrașcolare sau Școala Altfel?

5. În ce măsură credeți că puteți colabora cu colegi din școală în SLP?

H. Feedback general (FNO)

1. În ce măsură, pentru dvs. conținuturile vehiculate pe durata cursului sunt relevante pentru activitatea profesională?

2. În ce măsură, pentru dvs. obiectivele cursului au fost îndeplinite?

3. În ce măsură, pentru dvs. formatorul a fost un sprijin în procesul de învățare?

4. În ce măsură, pentru dvs. materialele pentru învățare (handoaut, PPT, suport curs, platformă) sunt de ajutor?

5. În ce măsură, pentru dvs. cursul a adus un element de noutate ?

Formular nou

Creează arrow right